~ 16:55

Känns lite sorligt att det är så mörkt ute så tidigt som det är nu. Jag menar klockan är snart 5 och det är verkligen kolsvart. Känns som klockan skulle va hur mycket som helst.
Men så är det, det är ju iofs november så det är inte så konstigt. Det som är konstigt är väl att det är så pass varmt ute som det är. Lördags var riktigt kallt, men det var bara då. Visst jag vill inte klaga på att vi inte har jätteklallt, för tycker inte om kylan ändå. Men börjar bli lite smått orolig, för om några veckor åker vi till sälen och vad gör man om det inte finns någon snö? Åka skidor i en backe utan snö känns lite som att cykla på en cykel utan hjul, helt hopplöst.. Så jag håller tummarna på snö!
Nu har jag iaf bestämt mig för att ta ett break i pluggandet och ge mig ut på en promenad i mörkret, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0