~ 19:45

För er som undrar så, nej jag har inte slutat blogga. Det är det där plugget som sitter som ett plåster på en dag ut och dag in. Men jag gör så gott jag kan med uppdateringar.
Min dag idag har bestått av skola (såklart hehe) som jag sedan avslutade med ett utvecklingssamtal tillsammans med min mor. Gick bra och det verkar som jag sköter mig bra trots allt haha. Har oxå hunnit med att dra en sväng till rusta och karlssons bara för att glo lite. Kan vara rätt kul ibland. Blev inget stor shoppande, men köpte tuggummi och mamma köpte lite bra ha saker till jul. Inne på karlssons sprang vi på julskum med polka smak, så det fick det bli två påsar. Vi var ju bara tvungna att testa. Dom va faktiskt godare än vad jag trodde, polka och skumtomte känns som en skum blandning, men det funkade det oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0