~ Lovet: slut..

Vart tog lovet vägen? Känns som dagarna bara försvann! Var det efter lovet man skulle vara utvilad eller? För då behöver jag nog en vecka till. Känner mig inte precis jätte utvilad, mer åt det jätte trötta hållet..

Min helg i linköping har iaf varit toppen
Fika, fika, mat, shopping, buss, fika, buss, mat, gamla linköping.. Lite så har helgen sätt ut, fullspäckad men helt awsome! Och en sak som är säker är att vi inte gick runt hungriga iaf haha. Det blev fika, mat och annat ätande hel tiden. Känner mig som en liten tjockis haha, kan ju inte säga att jag har haft en hälsosam vecka precis, men men det kan man ju ta tag i sen (haha). Vår lilla trip till gamla linköping va iaf inget annat än mysigt! För vad kan va mysigare att gå bland små gamla hus och gå in och titta i alla små bodar, jag säger bara myysiiigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0