~ En ganska fullproppad dag

Det har varit rätt så fullt upp hela dan idag känner jag. Började dagen med att försova mig, så jag missade bussen hem till viken. Men det var inte så farligt, blev bara en senare buss. När jag väl kom hem bytte jag bara om, sen drog jag mig mot stan för att sälja kakor med klubben.
Klädsel var simfötter, raggsockor och simglasögon haha. Fråga mig inte varför, men vi är inte riktigt som alla andra tror jag haha. Om ni vill få tips på konstiga idéer så ka vi säkert hjälpa till haha.
Jag kan ju säga att det såg väldigt roligt ut, och det verkade som om många fick sig ett gott skratt. Dock ska jag väl lägga till att jag själv inte hade det på mig, är fortfarande förskyld, så jag kännde att det inte var någon bra idé att gå tunnklädd. Körde på fodrade skor och dunjacka istället haha. Försäljningen gick väl inte jättebra, med helt okej ändå.

När kylan blev för jobbig och folket på stan började röra sig hemåt så gav vi helt enkelt upp. Sen åkte jag bara hem en kort sväng o bytte om (igen) innan jag cyklade bort mot farmor och farfar för att få lite mat.
Och nu sitter jag hemma igen, men inte länge till. Ska snart möta upp mina brudar som kommer med bussen, för ikväll kör vi på lördagsmys!


Lite ljus i höstmörkret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0