~ Lördag

Har spenderat största delen av dan i simhallen. Är ju hemmatävling nu både lördag och söndag. Men eftersom jag fortfarande är sjuk så kunde jag ju inte va med och simma, utan jag fick va prisutdelare tillsammans med louise istället. Fatta hur pepp jag blev att bara få stå och titta på, har inte tävlat sen i juni och det är lite för länge sen tycker jag. Längtar tills jag kan börja träna och tävla igen, trodde inte jag skulle sakna det så mycket som jag gör just nu. Så det var kul att komma dit och träffa alla igen och prata lite.
Resten av min lördag tänkte jag spendera med emma, så ska snart bege mot kvännarn för att träffa tjejen och se lite film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0