~ Plötsligt händer det..

Har länge funderat på att köpa ett stativ till min kamera, för det kan ju vara väldigt bra att ha. Så jag pratade lite med min mor om det, och då sa hon "men undra om inte vi har ett på vinden, den som är till vår gamla videokamera?" Då bestämde jag mig helt enkelt för att kollla. Så det var bara kasta sig in i röran och försöka hitta det. Mitt inne i kaoset hitta det jag det! Ett svart (eller mer grått var det väl av allt damm) väldigt fint stativ. Men det var ju inte bara det att jag skulle hitta det, det skulle ju passa till kameran oxå. Efter ett tag med lite skruvande och pillande så fick jag tillslut dit kameran, snacka om glad tjeja! Vi har alltså haft ett stativ som alltid har stått på vinden och vi har inte  tänkt på det innan. Men bättre sent än aldrig! Det hade ju varit surt om jag hade lagt ut massa pengar på ett nytt och så stog det ett på vinden. Så jag är glad att jag kollade!


Ni kan ju låtsas att ni inte ser dammet, var för lat för att torka av det med en gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0