~ Sjukling skulle man nog kunna säga..

.. har inte varit helt frisk nån gång under hösten. Har varit förskyld, ont i halsen, feber, halsfluss, trött och allt möjligt, det tar aldrig slut heller. Så idag kännde jag att det var dags att gå till min läkare så hon kunde försöka komma på problemet. Fick ta lite olika prover och som tur var såg allt bra ut och jag hade normala värden. Så jag led inte av något allvarligt iaf (något positivt iaf!). Hon trodde att det var min astma som gjorde att viruset eller inflammationen i kroppen sitter kvar så länge. Så det enda rätta är att fortsätta vila och knarka massa mediciner i några veckor framåt. Gött?!
Hoppas bara att skiten försvinner, är väldigt trött på det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0