~ 16:57

Skönt att sista lektionen va inställd! Slutade lite innan två, det känndes helt okej faktiskt. Följde med emelie en sväng till öb och willys, o en till sväng till öb och även cheapy. Jag skulle hjälpa henna att hitta lite julpynt. Det var inte det lättaste kan jag säga, men efter lite letande så hittade vi tillslut det vi letade efter, en adventsljustake. Det va väldigt dåligt med julpynt tyckte jag, trodde dom skulle ha mer. Men lite tomtar och ljusstakar kunde vi hitta iaf.
Själv måste jag rota fram lite tomtar och sånt inne på vinden och det kan bli jobbigt känner jag. Det är som än vägg av saker ända fram till dörren och nu överdriver jag inte.. Men det är väl bara slå sig in bland kaoset och hoppas man hittar det man vill ha. För nånstans där inne ska det ju va haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0