~ En stickad tröja & strandklänning

Mina kläder från hm kom idag, eller dom kom igår fast jag var och hämta dom idag! En stickad tröja och en strandklänning (tyckte vädret va så bra idag, så jag kännde att jag behövde en haha), som sagt det var rea på stradklänningen, bara 60 kr, så jag passade på. Båda var fina och passa bra, det var skönt de, så jobbigt om man behöver skicka tillbaka och hålla på. Nu väntar jag bara på mina svarta byxor, dom skulle komma lite senare, fanns tyvärr inte i lager. Skulle ta nån månad eller nått tror jag, men det är bara vänta. Jag beställde en jacka från nelly förra veckan också, den hade tydligen också kommit. Så den tänkte jag hämta imorn, om jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0