~ Hembakad pizza

Idag slog vi till på att använda vår nya high-tech ugn! Köket är fortfarande inte helt klart, men bit för bit börjar att falla på plats, ugnen är iaf inkopplad. Så vi bestämde oss för att inviga den idag, och det gjorde vi med en god pizza. Eftersom det var ett tag sen vi gjorde något i ugn så smaka det här extra bra! Om man ska va lite extra överdriven så var det helt underbart att kunna använda en ugn för det har vi ju inte varit bortskämda med i sommar hehe. Efter middagen slängde jag mig i soffan och såg lite på idol (första gången för i år faktiskt, lite dåligt av mig) samtidigt som jag musade på naturgodis som bästaste mamma hade köpt hem, mums..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0