~ Och då var det helg igen..

Vilken tuff skolvecka jag har haft! Var tvungen att gå hela fredan.. haha. Tuff är väl det minsta jag kan kalla den här veckan, iaf gällande skolan. Det jobbigaste blir väl jobba ifatt det jag har missat, men det fixar jag. Det blev iaf en riktigt mjukstart idag. Hade matte på morgonen och sedan en idrottlektion, och det jag gjorde där va att kolla på när en del av brudarna i klassen körde aerobics. Det gjorde mig inte så svettig tyvärr, men dom som var med var svettiga och kämpade på, precis som det ska va! Jag får ligga lågt med min träning ett tag och köra järnet sen när jag är frisk. Efter idrotten hade jag såklart min roliga håla, och sen avslutades dagen på lysingsbadet med lite golf. Första gången jag provar på att slå från en sån här range, kan faktiskt erkänna att det var rätt kul, när man väl träffade bollen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0