~ Slottsruinen

Gårdagen: Med lite gott att äta och två kameror drog jag mig mot slottruinen tillsammans med två tjejor, emma och johanna. Eftersom det fortfarande var fint väder så passade vi på att gotta oss med en lite picknick, med gott bröd, dipp och goda kakor. mums! Planen från början var att ta lite kort, och kort blev det kan jag lova! Det blev massor med fina foton och en del flumbilder förstås haha.
Kvällen spenderades @ my place tillsammans med emma. Det blev film och ben&jerry´s x2. Filmerna vi såg hette picture this och fired up, två komedier som var perfekt att se en lördagskväll. Vi vågade oss oxå på att smaka två nya smaker på ben&jerry´s, tycker det är så lätt att man alltid tar samma, bara för att men vet att man tycker om den haha. Men det blev ingen besvikelse iaf, dom här var riktigt goda oxå! Coconutterly fair och chunky monkey, rekommenderas!
Har inte hunnit med att redigera så många bilder från våran fotorunda än, har mycket att göra med plugg och liknande, så jag lägger upp fler senare! Men här kommer ett par iaf: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0