~ Trött..

Känner mig rätt så sleten efter ett ganska tufft simpass och med allt plugg som ska göras. Tills imorn ska samhällsarbetet om finanskrisen 2008 va klart, jippi.. kan ju säga att jag inte riktigt är klar än.. Förstår inte riktigt varför jag bara skjuter upp sakerna hela tiden, men känner verkligen ingen motivation till skolan just nu. Men får hoppas att det går över, det finns ju som sagt lite mer på listan att få klart.
Hade tänkt att lägga mig tidigt idag, men den idén försvann rätt så snabbt hehe, så nu tänkte jag gosa ner mig under täcket och sova. Imorn blir det kort-dag, har bara två lektioner så slutar redan vid halv elva, yes!
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0