~ Stockholm here we come!

Shit vad fort det går! Är ju redan fredag (igen), men man ska väl inte klaga. Imorn kl 06:00 bär det av mot huvudstaden (ingen sovmorgon här inte haha). Min plan från början var att springa den berömda tjejmilen, men nu när jag hostar, är förskyld och har ett huvud som känns dubbelt så stort, så känns det inte som en sån bra idé, tyvärr.. Det är så typiskt, men det finns inte så mycket att göra åt det. Jag får helt enkelt hoppas på att jag blir frisk och kan börja träna nästa vecka istället. Visst, de är ju tråkigt att jag missar helgens "höjdpunkt", men jag får jag iaf åka till stockholm, sova på hotell och shoppa, bara de är ju awsome! Så även om jag får se milen på sidan av spåret, så tror jag ändå att jag kommer få en mycket trevlig helg. Som det ser ut nu som kommer varken mamma eller jag att springa, jag är ju förskyld som sagt och min mor har väldigt ont i sin ena fot. Från början var vi anmälda som en kvartett (4 st), alltså förutom mamma och jag, så är det två till som ska med. Så medans dom springer så får vi helt enkelt vänta och hoppas att iaf hälften av oss tar sig runt och känner sig nöjda. Höjdpunkten för min del blir väl på söndag med shopping! Jag behöver verkligen fylla på min garderob med lite nya höstkläder, men också en nya jacka och kanske ett par skor. Jag får hoppas att utbudet i butikerna är på topp och se vad mina pengar räcker till (hehe).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0