~ Studiedag

Det var grymt skönt att va ledig idag! Tog en välbehövlig sovmorron och gick upp runt halv 12. Efter att ha ätit min frukost och gjort mig iordning drog jag mig ner mot stan. Tänkte att jag skulle vara ute i tid och köpa kläder, eller snarare pyjamas tills samhällsfetsen på fredag. Köpte ett linne och ett par shorts, men jag har fortfarande inte en hel outfit, så jag måste ändå leta efter något mer att ha på mig. Kan bli lite kallt annars hehe. Blir väl att kolla igenom garderoben igen eller se om mamma har något man kan låna, får hoppas att jag hittar något iaf. Syster min erbjöd sig att låna ut sin randiga one piece, men en one piece på en fest ..nja vet inte riktigt, vill man verkligen se ut som en teletubbies? haha får väl se vad jag får på mig.
På väg hem från stan köpte jag med mig en sallad från tant grön, som blev min lunch. Tog en kycklingsallad med pasta, currysås och grönsaker, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0