~ 13:00

Festen igår va som en samhällsfest, lite sammanfattat kan man alltså säga fylla, hångel och skrikande. Och får väl inte glömma dansandet, för det blev det en del. Det jag kan säga om min kväll är väl att, tiden jag höll mig på benen var roligt iaf haha. Det var ju synd att kvällen tog slut så snabbt, men sånt är livet. Tycker det borde vara en samhällsfets till sen i vår, är lite lite med bara en gång.
Blev en lugn förmiddag för mig, det är så skönt att ta extra lång tid på sig. Men ska väl försöka ta tag i mitt liv och gå och göra mig i ordning, kännde bara att jag behövde göra att break framför datorn. Har inga speciella planer för idag, blir väl att fortsätta ta det lite lungt. Men ikväll blir det nog att träffa alex och hitta på något kul som vanligt.


Klädseln blev tillslut en onepiece. Tycker vi är väldigt söta alltså!
Bilden är av agnes henriksson, själv hade jag med kameran men det
hann inte bli några kort haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0