~ 23/09: Ankarsrum

Idag tog jag entligen tag i det och betalade till samhällsfesten. Så nu är det bara börja kolla över vad man ska ha på sig. Temat den här gången är going to bed, alltså pyjamas. Så det blir alltså pyjamas-party, alla kommer glida runt i sina stora pyjamaser med fluffiga tofflor i olika färger, och man kommer äta godis och popcorn och bara mysa.. eller? haha nä så tror jag verkligen inte att det kommer vara, eller jag hoppas inte det iaf haha. Men med tanke på förra året så tror jag inte man behöver oroa sig, det kommer bli awsome! Det är bara börja tagga och hitta någon hyfsat snygg pyjamas. Va inne en snabb sväng på hm idag och skulle se om jag hittade något, men det fanns inget speciellt, Tycker det är lite svårt att veta vad man ska ha, lång- eller kortbyxor, varmare tröja eller linne? Det beror ju lite på vädret oxå. Men det blir nog bra, måste se till att börja kolla i tid bara, så det inte blir som förra året.. samma dag haha. Jag är inte bäst på att planera om man säger så, brukar vara den som är ute i sista minuten hehe. Men nu har jag drygt två veckor på mig, så nu är det bara börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0