~ Äntligen..

Va glad jag blev när det plingade i telefonen idag och jag insåg att mitt paket från hm äntligen hade kommit. Med ett leende på läpparna gick jag förbi och hämtade paketet påväg hem från plugget, spännande!
Så det blev såklart granskning av kläderna när jag kom hem.
Resultatet blev:
-blå kavaj
-naturvit blus
-svart linne
-rosa body 
-brunbeige väska
-mobilväska
-svarta höga skor
-orangea ballerina
Hade även beställt ett par shorts, halsband och klänning. Shortsen var lite små så det får bli en retur på dom och en större storlek. Halsbandet va trasigt så får väl göra samma sak med det och hoppas på att det finns något helt kvar. Klänningen var fin, men jag är lite osäker. Jag får sova på saken så får jag se vad jag kommer fram till helt enkelt.
Jag har iaf en hel del nytt att hänga in i gardeorben. Det är alltid härligt!



Kommentarer
Postat av: mathilda

åååh, blir så arg på dig. dumma shopaholic. vill också.. haha<3

2012-02-11 @ 19:15:30
URL: http://mmeethildaa.blogg.se/
Postat av: mig själv

haha du är så söt mig vän<3

2012-02-12 @ 00:34:01
URL: http://iidaliinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0