~ En update såhär på fredagskvällen

Under förra veckan började jag känna mig frisk, hostan började försvinna, började bli piggare och förskylningen började ge sig. Planen var att komma igång med träningen på måndagen, inget jättejobbigt, men bra komma igång lite lätt. Har verkligen längtat att komma igång nu hur länge som helst!
Men jag kan ju inte påstå att jag blev förvånad när jag vaknade på måndagsmorronen med feber, hosta och en ny härligt förskylning. Underbart!? Nä, inte direkt, i det ögonblicket ville jag bara dra täcket över huvudet och stortjuta. Vad är det för fel på mig!!? Har inte varit helt frisk sen i somras!! 
Jag har princip legat helt utslagen mån, tis, ons, tor, kul vecka. Och det värsta, ingen träning den här veckan heller.. Men idag var jag iaf på benen och tog mig till skolan, de blev både min första och sista dag den här veckan. Det känndes skönt att komma ut ur huset och träffa lite människor iaf. För att sitta inne och va helt inspärrad från omvärlden, det gör mig galen! 
Nu gäller det väl bara att kurera sig och bli frisk så fort som möjligt. Men en sak har jag lärt mig vid det här laget, jag ska inte planera in när jag ska träna, för då blir jag bara sjuk igen. Bättre att bara ta dagarna som dom kommer.
Ni är förmodligen rätt trött på mitt babbel om träning och sjukdom och allt vad det heter, men känner mig rätt frustrerad just nu så det får bli lite sånt ibland.
Det vänder väl snart, efter regn kommer solsken!
Hoppas ni mår toppen!

Kommentarer
Postat av: mathilda

dags att bli frisk nu söte. :(<3

2012-02-04 @ 23:07:43
URL: http://mmeethildaa.blogg.se/
Postat av: mig själv

jag känner samma sak gulle, men tror jag är påväg åt rätt håll nu iaf<3

2012-02-05 @ 21:58:01
URL: http://iidaliinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0