~ My day:

Gick upp runt halv 10 idag, rätt tidigt om man jämför med de senaste dagarna (får väl erkänna att jag knappt tog mig upp haha). Sen var jag förbi breviksbutiken där jag lämnade in hm kläderna som jag skulle skicka tillbaka. Vid 12 mötte jag natta på åhlens, vi planerade att dra en repa på stan. Och som dom flesta vet så tar det inte så många min att gå igenom vårt lilla centrum. Vi la därför mer tid på fikat, för det är ju den viktigaste och mysigaste delen av ett besök i stan. Enligt mig iaf. Det var mycket trevligt och jag måste ju säga att jag är rätt stolt över att jag inte köpte något, hade kunnat bli några köp inne på hm och åhlens hehe. Men pengarna som finns kvar kan vara bra till annat.
Aja, tillbaka till min "lilla berättelse" haha. När vi känndes oss färdiga så skiljdes vi åt och jag fortsatte min promenad hemåt. Mat och en liten snabbtitt på tv, sen knöt jag på mig skorna igen och gav mig av mot actic. Där väntade ett långt, jobbigt och framförallt roligt träningspass med johanna. Träningsverken kommer svida fint imorn, precis så det ska va! Väl hemma igen blev det att äta och sitta en stund framför dumburken, och poff så var klockan mycket helt plötsligt. Ja, det var väl ungefär det jag hann med under denna onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0