~ Imorn väntar plugget, igen..

Jahopp, imorn är det måndag igen och lovet är slut. Vad hände med veckan egentligen? Den bara försvann tyckte jag. Men men, det har ändå varit en skön vecka med en hel del bra dagar och en hel del vila. Även fast jag inte känner mig så pigg just nu haha, kan ju finnas en anledning kanske.
Men nu får gärna veckorna som kommer rulla på lite extra. För nästa lov väntar en veckas träning i turkiet. Något som jag ser fram emot väldigt mycket. Bara komma härifrån och hitta på lite annat (träning alltså haha)med några fina människor. Mina förhoppningar är att kunna bli lite vältränad samtidigt som jag blir brun. Får se hur jag lyckas med det hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0