~ Min känsla: det är påväg åt rätt håll!

Ni anar inte hur skönt det känndes att vara tillbaka på gymmet igen. Mitt första träningspass för den här omgången är avklarat. Lite lätt styrketräning började jag med. Har planerat att ta det lungt nu i början så att min kropp hinner vänja sig vid att träna, för det har jag ju inte skämt bort den med under hösten/vintern (haha). Känner mig som en liten kyckling, klen.. Mina så kallade muskler (som jag en gång hade) är inte mycket att prata om, dom har på någotvis försvunnit. Jag tror dom gömmer sig nånstans, men jag försöka leta rätt på dom igen. Kollade runt lite på actic idag, men såg inte en skymt av dom. Tror jag måste gå dit ett par gånger till innan jag hittar dom igen. Men jag ger mig inte, det ska dom veta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0