~ Några melodier

Gjorde nog som många andra av det svenska folket gjorde ikväll, såg melodifestivalen. Inte min favorit, men kännde ändå att jag skulle ge det en chans. Så jag tog mig igenom alla åtta bidragen.
Tyckte inte det va så speciellt övertygande, men favoriten för ikväll blev ändå loreen. En bra låt med lite drag, tror det kan bli en riktigt hit faktiskt. Resten var inget att hurra för enligt mig, men man får väl iaf säga att abalone dots var duktiga, med en helt okej låt. Dom kommer ju som sagt här ifrån, så man kännde sig ju lite "stolt" inombords när dom presenterade gruppen och sa att dom från början kommer från västervik. Jag menar det händer inte så ofta att man får höra om lilla västervik i större sammanhang haha. Synd att dom inte fick en andra chans bara, tyckte annars det var rätt låtar som gick vidare. Eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0