~ Efterlängtad träning

Igår va mitt första och idag blev det mitt andra pass i bassängen på väldigt, väldigt länge. Har varit sjuk i princip hela hösten, vilket har innebärt ingen träning. Det känns helt underbart att komma igång igen, även fast det känns som man inte har en muskel kvar i kroppen och konditionen är helt usel. Men bara man får komma igång nu och börja träna igen så är man snart tillbaka där man sluta. Jag håller alla tummar i världen på att jag håller mig frisk nu. Har vart sjuk så det räcker för flera år framåt! Nu vill jag bara träna och träna, man blir så mycket piggare, på bättre humör och allt fungerar bättre. Man fungerar helt enkelt bättre som person skulle jag säga, iaf när jag pratar om mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0