~ 15:21

Tid, de är mitt största problem just nu känner jag, tiden räcker inte riktigt till när man vill ibland. Därför har de varit lite dåligt med uppdateringar under veckan, eller väldigt dåligt kanske man ska säga hehe. Men jag ska försöka bryta det här med för långa uppehåll, de börjar bli en trend känner jag och det är inte okej..

Har ägnat en delar av min fredag och lördag förmiddag för att rensa ur min garderob. Det gick knappt få igen dörrarna, så jag kännde att det var dax. Tre fullproppade papperpåsar fyllde med kläder blev resultatet. Så nu har jag plats för massa nya och fräscha sommarkläder! Kan de bli bättre?! 
Första sommarplagget för i år, köpte jag faktiskt igår. Blev en härlig sommarskjorta i en stark rosa färg från hm. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0