~ Imorn drar det igång igen..

Börjar få lite smått ångest, imorn börjar skolan, vilket innebär massa nytt plugg.. vill inte!! Kan vi inte va lediga ett par veckor till!? Lovet gick lite väl fort!
Men jag får väl tänka så här: ju fortare skolan kommer igång, desto fortare går det till nästa lov och nästa lov och sen är det sommar. Efter sommarn börjar jag sista året, sista året som elev västerviks gymnasium. Då har man bara ett år kvar tills man tar studenten! Och sedan kastas man ut i vuxenlivet! Längtar verkligen dit!! Att bara få springa ut genom dörrarna och veta att man aldrig mer behöver komma tillbaka!
Men men, nu behöver jag kanske inte va allt för uppspelt, jag får se på det som är här och nu och konstatera att jag har gått halva tiden på gymnasiet och hur fort har inte det gått!? Vad är det då som säger att resten av tiden inte kommer gå lika fort, jag tror till och med det kommer gå fortare. Så jag får väl med andra ord tänka att ju fortare jag kommer börja, desto fortare kommer det ta slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0