~ 18:14

Gäääsp.. helt sjuk vad trött man kan känna sig ibland. Just nu skulle jag vilja gosa ner mig under en filt med massa gosaker och se på nån riktigt bra film eller serie. Men det finns ju tyvärr nått som kallas skola och som vill att man ska göra massa uppgifter och lära sig massa saker. Det känns väl lite onödigt eller? Jag tycker jag klarar mig rätt bra ändå (haha). Men det är väl bara inse fakta och ta tag i det. Jag har försökt att komma igång ett tag nu, men det jobbigaste med att plugga med datorn i knät, är att man väldigt lätt råkar klicka in på något mycket intressantare än självaste arbetet. Men jag ska göra ett nytt försök nu, så får vi se vad jag kan få ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0