~ Toppendag med underbart väder och fina tjejor

Som sagt tog en trip till vimmerby över dagen. Lite lunch på stan med mina tjejor emelie och tilda, sedan en sväng på stan. Precis en sån här dag som behövs ibland. Bara träffas, snacka och ta det lungt. Helt underbart! Vädret gjorde det hela ännu bättre. Det känndes verkligen som en vårdag idag, soligt, varmt och härligt (blåsten kunnde vi varit utan) och man blir så mycket piggare och gladare med en gång.
Tog till och med fram mina älskade converse imorse. Och den där känslan att snöra på sig dom halvslitna vita skorna var ju underbar. Jag menar converse! Hur härligt är det inte när man kan börja använda det igen! Dock tror jag ju att mina kängor kommer användas några gånger till innan dom ställs undan, men ändå. Nu har jag ju iaf invigt mina converse för i år. Känns bra, nu finns hopp om en solig och förhoppningsvis varm vår!

Duktiga som vi är såg vi också till att fixa biljetterna till lördagens höjdpunkt:
metro i hultsfred med den svenska björnstammen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0