~ Someday i'm going to be free and i'm going to travel the world

Resa, jobba utomlands, bli volontär, se världen och träffa nya människor.. Åå det bara kryper i kroppen på mig, vill bara flytta någon annanstans, till något nytt ställe, kanske till något annat land, prova något nytt och upptäcka massa nya saker. Har suttit och tittat på olika volontärarbeten nu i flera timmar. Det finns så mycket man kan göra och så mycket man VILL göra! Allt från att ta hand om världens alla djur, till att hjälpa barn med skolan och utbildning. Dom enda orden som går i mitt huvud nu är vill, Vill, VILL!! Det skulle vara så himla häftigt att få åka iväg och se massa nya miljöer och platser. Samtidigt som man faktiskt hjälper till. Känslan av att kunna hjälpa någon/några andra och dessutom få vara med om massor av nya upplevelser och ha roligt, det kan ju inte bli bättre! Nackdelen med denna typ av arbete är det kostar väldigt mycket. Men det skulle helt klart att vara värt att jobba massor hemma, bara för att kunna vara med om en sån här upplevelse. Jag tänker fortsätta drömma och hoppas på att det någon gång kan gå i uppfyllelse. Mitt mål är att under 2013/2014 kunna åka till något annat land och jobba som volontär. Men vi får se hur jag lyckas med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0