~ Swim 4 life

I helgen har det verkligen varit fullt upp med simningen. Igår var jag, emma och johanna på tävling i oskarshamn med våra simbarn. Det blev en heldag, var inte hemma förrän halv 12 på kvällen så man var rätt så trött. Men det gjorde inte så mycket, vi hade riktigt kul och alla simmare var superduktiga! Vi hade det lite stressigt i början, 23 simmare att ha koll på, sena anmälningar och en del missförstånd. Så lite stressigt blev det, men det löste sig till slut. Jag måste säga att det blev en riktigt lyckat lördag i oskarshamn! Jag är iaf nöjd! 
Sen idag så har jag spenderat dagen i simhallen med simgrupperna. Det har fungerat väldgt bra det med. Det är så kul att se att alla faktiskt utvecklas och har blivit riktigt duktiga. De känns det så bra, får bara hoppas dom känner likadant. Men efter helgens alla lyckliga leenden och stolta simmare och föräldrar så tror jag att dom flesta är nöjda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0