~ 14:42

Har haft en toppenhelg! Fredagen blev precis som jag hade hoppats, riktigt bra! Kvällen började nere på sahara tillsammans med brudarna. Det va soligt och varmt och massa folk ute, fick verkligen sommarkänslor! Så himla härligt, nu är inte sommaren långt borta. Oturligt nog så stängde sahara vid 9, halv 10, bara för dom skulle ha invigning. Men det löste vi ändå, det blev en runda på solsidan och sedan var vi ett gäng hemma hos oliver. Kvällen avslutades på morella med trevligt folk och massa skratt. Sammanfattningsvis skulle jag säga att jag hade en jättebra och rolig kväll! 
Igår var jag lite seg efter fredagens bravader, men det hindrade inte mig och dom andra från att köra en kväll till. Efter ett födelsedagsfirande med släkten på dan så träffades vi hemma hos alice, innan vi fortsatte mot palle. Blev en lyckad kväll det med! 
Så jag får säga tack till alla som var med och gjorde min födelsedag och resten av helgen helt grym!
 
Nu ska jag försöka ta tag i mitt plugg så jag förhoppningsvis kan bli klar i mitten på nästa vecka. Studenten närmare sig med stormsteg och det är bara 12 dagar kvar nu! Helt sjukt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0