~ Lite irriterad bara..

Första dagen i plugget har varit helt okej, inte så ansträngande precis, iaf inte för mig som började vi 10 i 1. En mjukstart. Va på bra humör hela dagen tills jag insåg att det var idag vi hade datakunskap - förlängd kurs. De förstörde min dag och mitt humör, inte för att låta så negativ, men det är sant. Den där datakunskapen ligger långt ner bland mina favoriter just nu. Kan väl kort sagt säga att det är tur att man kan hantera sin ilska ibland. Stanna i en datasal efter skoltid, är inte okej! Jag var ju inte den enda som var irriterad kan jag ju säga, men vad har man för val.. de är bara försöka hålla god min, även om det inte alltid är så lätt.
Som tur va kunde man välja att jobba hemma, annars tror jag inte att jag skulle klarat av det..

Men nu ska jag inte tjata mer om det, tänkte hinna med och säga godnatt oxå, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0