~ Back to sweden

Hej på er alla glada! Nu är jag hemma i sverige igen, eller kom hem inatt runt 2, halv 3. Har haft en toppenvecka nere i värmen! Vädret har väl inte varit det bästa men lite sol har jag fått på kroppen iallafall. Det har blivit många simmade meter, många härliga timmar vid stranden och många glada stunder. Mat är ingen tvekan om att vi har fått i oss, för det har vi verkligen fått haha. Mest kyckling, ris och pommes har landat i min mage. Så jag skulle vara hemskt glad om jag slapp äta det i några dar nu haha. tyvärr fick vi ett lite sämre avslut på veckan än vad vi hade hoppats. Tre pers av åtta åkte på någon matförgiftning eller nått liknande. Så torsdags eftermiddagen och fredagen blev mindre rolig för vissa av oss. Men jag klarade mig iallafall. Förövrigt har vi haft det bra, men det var väldigt skönt att vi åkte hem igår ändå. En vecka är ganska lagom. Det komiska med att komma tillbaka va att när planet landade så var det ingen tvekan om att vi var hemma i sverige igen. Vi välkomnades av massa regn och kyla. Det är svenskt väder de! haha. Men men, jag lyckades ju iallafall uppfylla min systers önskan om att ta med solen hem tills idag, så det känns bra haha! Får hoppas att det hänger kvar ocg att jag lyckades få med värmen någonstans i resväskan också.
Nog pratat om min vecka i turkland, hoppas ni har haft en bra vecka även här i sverige!
Nu ska jag packa upp min fullproppade resväska och se om jag kan få ordning på mitt svenska liv igen haha. Lite bilder från resan dyker upp under helgen eller i början på veckan, ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0