~ Bara några dagar kvar..

Det blir bara närmare och närmare till lovet och turkiet för varje dag som går. Det kan inte bli annat än härligt! Dock känner jag mig lite smått stressad över allt som ska fixas klart innan jag är där. Plugget i skolan tar ju nästan död på en. Har pluggat massa nu både söndag, måndag och idag. Blir forhoppningsvis klar med en plågsam samhällsuppsats imorn. jag känner att dom sista dagarna nu innan lovet är värt lite slit, för jag vet ju hur bra det kommer känner sen när man är klar och har lite ledigt. Och eftersom jag vet vad som väntar på fredag så får jag en liten extra kick i rumpan, för jag vill inte ha skiten över mig när jag kommer hem.
Men nu har jag använt hjärnan tillräckligt mycket för den här dagen känner jag, nu ska jag plocka ihop allt och gosa ner mig i soffan och vänta in finalen av project runway vid tio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0