~ Heldag i linköping ..shopping med andra ord

Shoppat, shoppat, shoppat, det är precis vad jag gjort idag. Shit, jag förstår inte hur jag lyckas göra mig av med så mycket pengar på så kort tid, blir lite rädd för mig själv ibland alltså. Idag har jag lyckats få med mig en del kläder, smycken, två par skor, lite grejor från ikea, nya löparskor (med bidrag från mum and dad) hem till min garderob. Det där kortet är ju inte fullt med pengar nu precis hehe, tur att man får pengar imorn. Dock har jag ett "lån" hos mina föräldrar och yttligare lite kläder som troligtvis kommer på posten i veckan som måste betalas. Men men är man shopaholic så är man haha.
.
Min kamera ville tyvärr inte ställa upp med några kort idag, så det blev ingen tjuvtitt för er tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0