~ Sista dagen i april

Imorn är det valborg (idag) och alla har det vanliga problemet, hitta fest. Om man inte är 18 såklart (själv får jag vänta ca 4 veckor tills jag kan räknas till den åldersklassen, så man kan ju säga att det är nära iaf). Planer för morgondagen, hm.. vet inte riktigt. Jag tillhör väl den kategorin som inte har planer just nu. Tror ju inte att jag är ensam iofs. Det är väl lika bra att ta dagen som den kommer, right? Jag är inte den bästa på att planera, även fast det skulle vara bra ibland haha. Men en sak har jag iaf spikat och det är att jag ska träffa min underbara emelie. Resten löser sig alltid. Min känsla: dagen kommer bli awsome!
-slänger med en bild på en fin tjeja-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0