~ Lördagsmys

Lördagskvällen spenderades med syster min. Blev god mat med räkor och till "snacks" blev de grönsaker med dipp. Tänkte försöka hålla ner på godsakerna nu efter julen. Men får väl se hur de går, jag som är en riktigt gottegris haha. Iaf så såg vi lite på gladiatorerna som hade nypremiär ikväll. Va mitt älsklingsprogramm när jag var liten, så var ju tvungen att se en liten stund för att se om det var lika bra som det var då. Måste erkänna att det var bättre när jag var liten, men det brukar väl va så, saker va bättre förr. Vi hann oxå med en film, den här gången blev det en drama, "I am Sam". Det var riktigt bra snyftfilm, som jag kan rekommendera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0