~ 17:21

Kort sagt om min dag: Efter min korta skoldag så mötte jag emma nere på stan. Vi passade på att ta en mysig fika på café kannan, för det behövdes verkligen i det här kalla och snöiga vinter vädret. Även fast det är vääldiigt kallt så får jag väl erkänna att det är ganska mysigt med snöflingorna som faller ner, iaf om man sitter inomhus. Efter ett par timmar med fika och snack så träffade jag sedann natta, frida och alice. Vi fixade lite julklappar tills imorn, för då står julbord och julklappsrace på schemat. Ska bli riktigt kul!
Nu har jag varit hemma en sväng men ska snart dra mig upp till tr. För innan jag går på helg så ska jag bränna min sista energi på gymmet, med ett body attack pass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0