~ Home sweet home

Hej, hoppas ni har haft det bra här hemma!
Igår kväll/natt kom jag tillbaka i sverige och viken igen. Ganska skönt, men samtidigt lite tråkigt nu när man kommer tillbaka till det vanliga igen. Jag drog igång direkt med en tränarutbildning imorse, från 8.00 - 15.00, inte vad jag kände för, men det var bara fram med ett smile och gå dit. Kan väl tillägga att jag var lite smått seg när klockan ringde imorse.
Men men, back to reality! Sånt man får ta!
Har iallafall haft en toppen vecka nere i teneriffa. Det har varit varmt och härligt och jag längtar redan tillbaka. Dock var inte vädret riktigt så bra som vi hade hoppats på. Jag hade räknat med en vecka sol, men istället blev det en vecka med moln och även regn lite då och då. Eller ganska mycket regn skulle jag väl säga. Enligt de boende på teneriffa så har det inte regnat så mycket på två år som det gjorde när vi va där. Yeay.. såklart man lyckades pricka in just den veckan! Men jag är inte ledsen för det, veckan har varit väldigt bra ändå. Några solglimtar har vi fått, samt en del shopping, supergod mat, några dopp i havet/poolen och sommarvärme (25 - 30 grader). Det var behövligt! Vi gjorde också några utflyckter som jag tänkte berätta mer om vid ett senare tillfälle. Men inte idag, känner mig väldigt trött så det får nog bli att krama kudden snart. Och som ni kanske kan gissa så har min kamera varit med mig under hela resan, så massa bilder kommer ni också få se framöver.
Avslutningsvis kan jag iallafall säga att teneriffa var en riktigt mysig och trevlig semesterö. Jag kan verkligen rekommendera teneriffa för er som tycker om mysiga små shoppinggator, härliga stränder, vacker natur, god mat och trevliga människor. För hit vill jag verkligen åka flera gånger, och då med solen i topp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0