~ Let's get crazy tonight

Det har varit utbildningar lite hit och dit under hösten, men nu är jag snart klar! Imorgon gäller det, då har vi vårt sista "slutprov". Det är inte så farligt som det låter, jag kommer hålla i en simgrupp i en timme, som jag ska skirva pass till och vara en så bra och tydlig ledare som möjligt. Målet med hela utbildningen är att utvecklas som ledare och det ger ett slutresultat som teknikskoleinstruktör. Så jag hoppas på att jag har utvecklats något under kursen och att det kommer gå bra imorn. Men som det känns nu så kommer det inte vara några problem.
 
Nog pratat om utbildning, ikväll kommer tankarna ligga någon helt annanstans än på morgondagens pass. Ikväll kör vi på utgång och på parteey!!
See you on the dancefloor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0