~ Teneriffa here we come!

Känns som att jag har stressat runt hela dan, framåt tillbaka till skolan på lunchen, pluggat, städat, äit och allmänt stressat runt. Men nu börjar jag känna mig ganska lugn. Väskan är färdigpackad och jag är redo för att spendera en vecka nere i teneriffa. Vi ska snart ta vårt pick och pack och åka ner till göteborg. Flyger kl 8 imorn bitti, så spenderar natten hos pappas bror med familj. Nu börjar det kännas att man verkligen ska åka. Tänk imorn vid den här tiden, då är vi nere bland sol, bad och värme. Helt undebart! Tanken på en varm och härlig dag nere på stranden kan jag ju säga var min räddning när jag kännde hur kallt det var imorse. Just nu känns det som att jag inte hade klarat en dag till här i kalla viken och sverige. Så den här veckan ska bli grymt skön! Tänker njuta av varenda minut! Och för er som inte ska någonstans under lovet så kan jag ju säga att ni får ha det grymt bra här med! Även om värmen och solen inte riktigt finns på plats. Men som sagt ni får ha en toppen vecka här hemma!
Nu sätter vi kurs mot göteborg och landvetter! Ha de gött!
                                                              ~Turkiet '12~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0