~ Summer always ends with memories

Sommaren som jag trodde skulle bli lång och seg har gått så sjukt fort och samtidigt varit så himla rolig. Jag har jobbat nästan varje dag, men dom bästa arbetskollegorna har gjort den här sommaren till den bästa. Har vi inte jobbat så har det varit after work eller något annat kul! Jag är så glad för att jag fick jobba på Lysingsbadet och fick chansen att träffa alla dessa människor. Kommer sakna er allihop! Väldigt många minnen som sammanfattar en riktigt bra sommar. Tack alla poolare och även alla andra som har varit med under sommarens ljusa och mörka stunder!!
 
Nu är sommaren slut, dom flesta har börjat skolan eller börjat jobba. Det är inte förrän nu jag har börjat känna att jag faktiskt står på mina egna ben och måste ta ett eget ansvar och egna beslut. Nu börjar allvaret och den stora frågan är, vad ska jag göra nu?
Som tur är har jag faktiskt lite planer. Imorgon väntar en resa till turkiet, ska bli grymt skönt! Äntligen får man själv lite semester efter allt jobb. En vecka på bodrumkusten med Moa, låter inget annat grymt i mina öron!
Efter lite sol och värme är det Norge som väntar. Boendet är fixat och jag kommer bli sambo med Emma, Lisa och Moa under hela hösten. Det är bara jobbet som saknas, men jag hoppas allt löser sig när vi kommer dit!
Femte september går flyttlasset mot tonsberg!
Ser fram emot en höst med nya upplevelser och nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0