~ 9/2

Igår var det dags för tävling för mina simmare, solkustsim. Den här gången var det på hemmaplan, vilket gjorde det lite extra roligt. Det gick riktigt bra för allihop och jag är verkligen jättenöjd med deras prestationer. Det är så roligt att se hur alla utvecklas. Framförallt när man vet att man själv har varit delaktig i deras utveckling. När dom kliver upp ur vattnet och skiner som solstrålar så kan man inte bli annat än glad. Det är så himla roligt! Att nå sitt mål och känna att det har gått bra, det är så härligt. Det är just dom ögonblicken som gör det extra roligt att vara tränare. Så det var en lyckad tävling med många bra tider och många glada miner. Så jag hoppas alla är nöjda med sina prestationer, det är jag övertygad om att alla vi tränare är iaf!
 
                                                              ~ Turkiet 2012 ~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0