~ Finding the perfect prom dress - Check!

Jag får ta och ursäkta min frånvaro, men det har varit sjukt mycket att göra dom senaste veckorna, skolan tar verkligen död på en. Det här är nog första gången på väldigt länge som jag både har tid och ork att sätta mig här. Men nu är jag back on track!
 
Min helg har iaf varit toppen! För den spenderade jag i stockholm tillsammans med mamma och moster marina. Syftet med resan var att hitta en balklänning och det gjorde jag utan problem. Vi hade inte ens varit i stockholm i en timma när balklänningen var betald och i handen på en lycklig tjej. Snacka om tur, första butiken vi gick in i och första klänningen jag provade. Den var precis som jag hade tänkt mig och den satt perfekt. Det var inget att tveka om, utan det var bara att slå till. Så efter en timma i stockholm så hade jag hunnit köpa den perfekta klänningen till balen. Inte dåligt för att vara mig. Så eftersom vi klarade av vårt ärende redan på fredag eftermiddag hade vi massor av tid till annat. Vi har fika, ätit god mat, shoppat massor och haft det riktigt trevligt. Förutom klänning så hann jag också med att köpa sjal, väska och smycken till balen, så himla skönt att ha det gjort! Började känna mig lite stressad, men nu är det äntligen gjort! Så nu jag kan väl bara tacka mamma och moster för en jättebra helg i stockholm! Har haft jätteroligt och det bästa av allt är att jag köpte en jättefin balklänning!
 
Köpte även dessa gobitar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0