~ Friday 15:10

Gick på lov en dag tidigare, så idag var jag helledig, riktigt skönt! Nu väntar över en veckas ledighet från skolan! Känner att jag verkligen behöver det just nu.
Idag har jag hunnit starta dagen med en runda på stan med emma. Var så länge sen vi sågs så kände att det var dags nu. När vi ändå var nere på stan så passade jag på att köpa ett par svart byxor, för oturligt nog så gick mina andra sönder igår. Har jag haft svarta höga byxor från pieces ett antal omgångar nu, men dom är enligt mig inte så bra och blir förstora och går sönder direkt. Så idag bestämde jag mig för att testa något nytt. Köpte ett par höga jeans/leggings från drdenim, har hört att dom ska vara väldigt sköna och bra. Så nu hoppas jag på det bästa. Förutom byxor fick jag också med mig en mascara och en hudkräm hem. Det var verkligen behövligt, började bli ont om det. Vi hann också få i oss en lunch inne på hörnan. Jag tog en sallad med räkor och kyckling med massa annat gott. Bra start på detta lov!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0