~ 20:16

Måndag och ännu en ny vecka. Idag har jag känt mig kanske seg, men det finns kanske en orsak. Med en studentkryssning i bagaget så har jag nog en ganska bra anledning till att få vara lite trött. Vi hade väldigt roligt, så det är absolut inget att klaga på. Vi åkte ju som sagt från stan vid halv 4, sen var vi nere i karlskrona straxt före 6. Vi fick börja gå på båten halv 8, för att den skulle kunna starta och åka iväg vid 8. Vi inledde vår resa med en stor festbuffé (som kunde ha varit lite större, enligt mig), men det som fanns var gott. Efter maten piffade vi lite innan vi började dra igång inför kvällen och den långa natten. Det var dans, ganska mycket drickande, massa prat och sång och annat roligt enda fram till klockan 5, då öppnade frukosten. Snacka om att det var gott! Men samtidigt ganska jobbigt eftersom man var så himla trött. Så efter vi hade fått lite frukost i magen tog vi några timmars vila. Vid 10 ringde klockan och det var dags och gå upp igen. Redan när vi vaknade bestämde vi oss för att inte dricka något under söndagen. Tror det var ett ganska smart val. För vet inte hur bussresan hade gått hem annars (haha). Så vi tog det ganska lungt, satt ute i solen, shoppade lite på taxfreen, lyssnade på karaoke och åt massa tacos på tacobuffén. Så vi hade en väldigt trevlig dag igår med. Hade dock inte gjort något om vi var hemma lite tidigare. Dom sista timmarna blev ganska sega. Men i helhet tycker jag resan var jättebra! Upplägget var väldigt bra och rolig. Så jag är nöjd. Hoppas ni andra känner likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0