~ Chocolate chip cookies

Fy fan vilket skit väder! Trodde verkligen att våren var här, men nädå inte än.. Är så sjukt trött på snön så vill inte se mer av den!! Känndes som någon bara slog på en snökanon i förmiddags. Det var helt okej väder imorse, men när jag slutade vid halv 10 så var det verkligen snöstorm. Usch! Som tur vad så gjorde mitt lata jag att jag tog bilen till skolan, vilket jag var väldigt glad för när jag skulle åka hem.
När jag väl kom hem så tog jag det ganska lungt. Såg en stund på tv och passade också på att baka lite chocolate chip cookies. Dom blev riktigt goda! Så tjockat har jag också hunnit med att göra idag. Men tycker faktiskt det är helt okej en sån här dag.
Ikväll ska jag och mamma åka hem till en som ska sy upp mig balklänning, den är lite för lång så tänkte att det nog var smart att göra det. Så får hoppas det går bra. Måste välja vilka skor jag ska nu med så att det blir rätt längd på klänningen. Så det är väl mitt mission resten av dagen. Har dock två par att välja mellan så så svårt ska det nog inte bli, får jag hoppas iaf!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0