~ Finally friday

Fredag återigen, känns väldigt skönt! Har varit en ganska lungn och skön vecka och det bästa av allt har varit vädret, äntligen lite sol och lite mer värme än tidigare! Igår gick jag och natta ner på stan en sväng, blev en behövligt torsdagsfika på café kannan och även liten titt i butikerna. Vi var tvungna att besöka gina tricot som öppnade i går, men ärligt talat så tyckte jag att butiken var väldigt trång och rörig, inte alls speciellt bra. Men man ska väl i klaga. Varken jag eller natta fick med oss något hem därifrån, dock blev det några köp för mig inne på hm. En snygg svartvit kjol och ett nagellack blev mina köp. Sånt som kan vara användbart till sommaren.
Ett besök på stan var en sån här lagom och mysig avslutning på min torsdag. 
Idag däremot har jag inte gjort så mycket, än så länge. Var en sväng i skolan på förmiddagen och gjorde matteprov. Det gick verkligen skitdåligt om jag ska vara ärlig, vet inte vad det var för uppgifter. Men jag kan ju lätta mig med att dom andra kände likadant. Jag har också hunnit med att titta på skidor och se när sverige tagit hem ännu en silvermedalj, idag i herrarnas stafett. Bra jobbat sverige! (även fast jag hade hoppats på guld..)
 
Men nu ska jag väl inte sitta här och babbla längre, utan gå ner och hjälpa till med maten. Ikväll står den typiska fredagsmaten på menyn, nämligen tacos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0