~ Sommaren är kort, de mesta regnar bort..

..lite så känner jag faktiskt efter den här sommaren. Imorn är det 22 aug, första dan i skolan, vart tog sommaren vägen?! Känndes som det var juni nyss och vi satt och vänta på att få sommarlov. Tiden har bara försvunnit iväg och som sagt, lite för mycket regn har det varit, man hade väl hoppats på mycket mer sol och bad. Själv hade jag ju tänkt att bli jättebrun i sommar, men tyvärr var jag brunare innan sommarn än vad jag är nu haha. Men även att vädret inte har varit det bästa och att tiden gick väldigt fort så har mitt sommarlov varit awsome!! Lite kortfattat så har min sommar bestått av vila, shopping, sol och bad, trip till mora och göteborg, jobb och de viktigaste av allt, massa härligt folk! Så jag har ändå hunnit med det mesta, men jag skulle inte ha något emot om sommaren var några månader längre, för den här tiden på året är den bästa! Love it!

Tyvärr så har jag varit ganska dålig ..elr väldigt dålig på att använda min kamera i sommar, men här är några bilder iaf:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0