~ "Vart lagar ni maten då? I trädgården!"

Ahh.. börjar känna mig lite smått desperat, har suttit och kollat på massa recept, och vill bara baka och laga massa mat, nu!! Visst, ni kanske tycker jag låter lite knäpp, men när man har varit utan kök sen i början av sommaren så blir man lätt lite konstig haha. Det ska bli så kul att se resultatet sen när det är klart! Man ser ju redan nu att det kmr bli riktigt snyggt! Så jag går bara här och väntar, ska bli så skönt när man kan börja laga mat och baka som en normal person igen haha. Kokplattan, grillen och diskbaljan har nog varit våra närmsta vänner i sommar skulle jag tro haha. Men vi har klarat oss väldigt bra ändå tycker jag, och fått ihop goda middagar ändå(elr rättar sagt, min mor haha). Men vi får väl hoppas på att köket snart står klart, för då vet jag iaf en som kmr stå där med receptboken i högsta hugg ..jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0